Vad roligt att du vill handla hos oss i vår webbutik. Nu finns det möjlighet att få hem varor även om du inte besöker oss i Tällberg. Vi vill ge samma upplevelse med service här i webbutiken och tveka inte att höra av dig via info@millamollis.se.
När du är klar med din order så skickas en orderbekräftelse ut till den e-postadress du angett. Vi reserverar oss för eventuell slutförsäljning av en vara eller att produktbilden ej stämmer överens med verkligheten i färg och form.
Normal leveranstid är cirka 3-5 dagar. Under högsäsong kan det ta längre tid, samt kring stora helgdagar. Ingen packning sker under vecka 26, 24-29/6 2024.
Vi skickar beställningar med DHL. Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss. Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (paket 1 mån, brev 14 dagar), så fakturerar vi dig 350 kr för vårt arbete med hantering av varorna.
Fraktkostnaden för en beställning debiteras efter den faktiska vikten - detta sker automatiskt i webbutiken och kostnaden för frakten redovisas i kassan. Prissättning sker efter DHLs portotabell för brev och paket.
Ånger- och returrätt
Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer. Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor inom 14 dagar från beräknad leveransdag. OBS! Det vi inte tar tillbaka är pynt (inklusive julpynt och påskpynt), underkläder, parfymer, tvålar, rengöringsprodukter, specialbeställda varor, samt varor som är nedsatta.
Vill du lämna tillbaka en vara, ansvarar du själv för returneringen till oss. Varan måste vara oanvänd, eventuell förpackning skall vara obruten och prislappar får inte vara avklippta eller bortplockade.
RETURADRESS:
Millamollis AB, Siljansvägen 461, 793 70 TÄLLBERG.
Reklamation
Om du upptäcker något fel på en vara kontaktar du oss via mail: kontakt@millamollis.se Ge din bekrivning samt skicka med bilder/video. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från leveransdag.
För återbetalning - ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.
All betalning sker i SEK och sker via Swedbank Pay
Minimiorder är 150 kr inklusive moms.
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).
Eventuella tvister löses i första hand i diskussion med oss på mail: info@millamollis.se. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer och hänvisar i övrigt till Europeiska kommissionens verktyg för tvistlösning på nätet: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Produkten har blivit tillagd i varukorgen